Funcions
- Realitzar la facturació del client, incloent-hi els serveis prestats per altres departaments i que se centralitzen a Recepció. Realitzar tasques d' auditoria pròpies del departament. Gestió del mailing, de reserves, up selling, etc. Facturació, auditoria, mailing, up selling i reserves.
- Conèixer i informar de l' estat, tipus i situació de les habitacions, participant en la coordinació del manteniment de les mateixes. Conèixer l' estat del booking diari a través del programa de reserves propi i la revisió mèdica de pàgines web. Xec estat habitacions i booking diari.
- Informar dels canvis d' última hora, com ara canvi d' habitació, extensions d' estada, avaries, etc. als departaments afectats per aquests. Informació de canvis d' última hora.
- Atendre i realitzar la gestió de les queixes i reclamacions dels clients informant el cap de recepció per a la solució de les mateixes. Gestió de queixes i reclamacions.
- Realitzar el registre de clients, assignant-los habitació i procedint al bloqueig de les habitacions reservades. Realitzar el check-in i el check-out al client. Registre de clients: check-in, check-out.
S'ofereix
- Lloc de treball: València /València
- Tipus contracte: Temporal Foment d' Ocupació Persones amb Discapacitat
- Salari brut: Entre 18.000 € i 21.000 €
- Durada jornada: Entre 31 i 40 hores
- Torn/Jornada: Torns rotatius
Requisits
- Temps experiència: Més de 6 mesos.
- Es requereix coneixement en informàtica.
- Es requereix certificat de discapacitat igual o major del 33%.